too weird to live and too rare to die

jag har damm under ögonlocken. väldigt fin. jag önskar att jag var cool. eller fin. damm i hjärtat. just det. jag försöker lista ut livets koder. klarar inte riktigt av det. har aldrig varit bra på sådant man egentligen borde vara bra på. ibland när tomheten tar över. sammanstråla. fyfan håll käften bara. change your heart. jag känner mig äcklad. I need your loving like the sunshine. vad är det för fel på mig och verkligheten och varför får jag ingen kontakt? everybody's got to learn sometime. jag försöker leva mitt liv som i en saga ungefär. det är jävligt fel. exakt. alltid samma tid samma spår. läskigt. damm som i minnen. damm som i rutiner. har du den där känslan? av att något ändrades fast allt är likadant. av at något avgörande hände när vi var ouppmärksamma. att någonting försvann. December och jag fattar ett svårt beslut. jag kan förstå nu och det äcklar mig. för att jag egentligen inte förstår. jag känner mig glad. fulländad och färdig. jag känner mig äcklad och jag känner mig förvirrad men jag antar at de inte gör något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0