krossat glas

krossar glas igen, krossar det mellan tänderna, måste svälja. maniskt, ingen kontroll, jag tar allt glas jag kan komma åt. krossa, svälj, fast jag vet att det är dåligt för mig. jag kan inte sluta, jag sväljer så mycket att jag känner mig helt trasig inuti. ni måste sluta följa efter mig, sluta säga vad jag ska göra. jag måste krossa glas igen. allt bara snurrar, som att bli ner-spolad och mellan ögonlocken skymtas ljusslingor, lakanen vrider sig, magen vrider sig. verkligheten har saktat ner så otroligt mycket sen jag flyttade till Stockholm. och här kommer solen.


I raise my head to heaven in curiosity I don't know what to ask for what has it got for me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0