val och kval

jag går ut tar en cigg tar ett steg står inte i vägen känner känslan känner kylan ensamheten kryper in igen helvete att det ska vara så bara för att man inte tränade en dag känner känslan av att känna det oundvikliga försöker förstå hur det var igår försöker minnas att förstå ett glas två glas tle glas fibla glas det försvinner igen ensamheten kryper på ögonen stirrar tungan fastnar hjärtat har fastnat sedan orden i tankarna som låter rätt men försvinner försöker fortfarande minnas hur det var igår försöker gå rakt igen men jag klär så bra i dina tankar och ensamheten tränger sig på igen jag försöker fortfarande jag ringer men helvete vad svårt och tankställningarna mot sig själv att hela tiden gå rakt precis som igår jag försöker förstå men det tar stop där någonstans och så ensamheten igen det tränger sig på minnen från igår fastnade någonstans som man gör ibland ser ljusen som reflekteras i mitt inre jag glömmer orden som jag ska försöka mig på för att minnas hur man förstår och ensamheten tränger sig på. ett.två.tre.fyra. Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0